Denenmiş kilo verme yolları

1 ortaboy soğan 4'e bölüp 2 subardağı su ekleyip kaynatılır içine yarım limon eklenerek aç karnına hergün içilir.

 

yorumlar:

katılıyorum benim annemde soğan suyuyla zayıfladı biraz kokuyor ama zayıflamak isteyenler bunu yapmalı en azından doğal yol yan etkisi yok
 
arkadaslar bir zaman bende ictm sogan suyu ama ilk ictigim gun sarsildim bunu nedeni ise sogan dogal antibiyotiktir.ayrica soganin suynda sogankokusuda olmuyor rahatlikla icilebilir bir dogan bir bardak suda haslanacak cine yarim limon sikilacak ve ac karnina her sabah
 
ben bıraz mıdesızımdır ıcerım koymaz bana
hemen yarın deniorum insallah işe yarar
paylasım için tesekkurler
 
ben bugün basladim. tüm attim ama düdüklüye soganlari. icine de bi miktar maydonoz koydum. valla hic kokmuyor suyu, bende anca kokusu yüzünden evde iken deneyebilirim diyordum ama kokmadigi icin artik disari ya cikcamda da denerim
 
3-4 tane soğanı soyup iri parçalar halinde doğrayın ve düdüklü tencereye koyun, üstünü geçecek kadarda suyu doldurun..15 dakika haşlayın..süzün ve suyu bir sürahiye doldurun, ara sıra bu suyu için..aç karnına diyolar ama ben aklıma geldikçe içiyorum...bu suyu bir gün içinde tüketin, ertesi gün tekrar hazırlayın..tadıda bazı arkadaşların dediği gibşi çok kötü değil..hadi kolay gelsin..
 
ya bende denedim ama iğrençti heralde ben biraz fazla kaynattım ama psikolojikmidir yoksa gerçekten soğan suyunun faydasımıdır bilmiyorum gerçekten iştah kesiyo
 
evet hem zayıflatıyor sogan suyu hemde rahim yollarındaki iltihabıda temizliyor
ben kullandım iltihabım vardı ve bebegim olamaıştı ama uzun bi süre deil tabi 3 ay kadar denedim hamile kalamadım sonra sogan suyu içemmi sölediler bunu bir doktr. tavsiye etmiş bir arkadaşa bend ekullandım o ay hamile kalmıştım ve gerçekten iltihabımın kesildigini fark ettim ama uzun süre deil sonra tekrar başlıyo iltihap kullanmassan sogan suyunu:)
 
slm arkadaslar ben de sogan suyunun faydalarindan yararlananlardanim.bu sitede tavsiye üzerine okudum ve kullandim.tam ameliyat olacakken ameliyattan kurtuldum.doktorumun 6 aydir ilac tedavisiyle yok edemedigi kistlerimdem sadece 2-3 hafta sogan suyu icerek kurtuldum.hala devamediyorum icmeye ve birakma gibi bir niyetim yok.büyük birnimet su sogan kiymeti iyibilmek gerekiyor.herkese saglik günler dilerim
 
ben gecen ay denemistim 5-6 gün kadar 700 gr gitmisti
yediklerimden nerdeyse hic eksiltmemistim
bi gece canim sklmisti baya cok yedim ( canim sklinca mutlka bisiler yerim ) sonra baktim geri almisim hepsini o zmn biraktim. tüm istegim gitti :(

sabh ac karnina 1 sogani (kabuksuz) 4e bölüp üstünü gececek kadar su koyup 15 dk haslamistim. yarim limonla iciyordum.. ev baya kokuyor ama :))
 
evet zayıflatabilir, kolesterolda düşürücü özelliğide var kanı sulandırma özelliğide var.eşim kalpkrizi geçirdi bir sene boyu her sabah aç karna soğan suyu içti hem kilo verdi hemde kolesterolü ayarlandı.
 
bende duydum bir defa da denedim ikbal gökpinar sogan suyula zayifladim demisti,bende hemen denedim ama cok berbat icemedim limon yoktu benimkinde birde öyle denemek lazim tsk arkadasim
 
 
 

Yorum Yaz